یه سری دوستی ها هستن که نمیشه هیچ کاریش کرد...نباید سعی کنید ترمیمش کنید چون غیر قابل ترمیم هستن... شاید بتونید دو روز خوب باهاش سر کنید اما دو روز نگذشته خراب میشن..میدونید دقیقا مثل اینکه دو نفر اون دوستی خون هاشون بهم نمیخوره..قدیم ها راست گفتن ک به ظاهر خوب...
از دست خودم عصبانیم...دلم میخواد خودم رو بکشم... دیروز باید 14 ساعت میخوندم اما شد 11 ساعت...فکر میکنم دارم درجا میزنم...اه حالم از خودم بهم میخوره ...همش صبح خواب میمونم..امروز بلند شدم دیدم خواب موندم تا یه ساعت داشتم گریه میکردم و به خودم لعنت می به ظاهر خوب...